Кошарка је првенствено игра

Никола Јокић је кошаркаш Мега Лекса који игра на позицији крилног центра. То му је први сениорски клуб након што је као јуниор наступао за Војводину Србијагас. Јокић је најкориснији играч регуларног дела регионалне АБА лиге у сезони 2014/2015 и добитник награде Највећа млада нада коју додељује ово такмичење. Освајач је сребрне медаље на светском првенству за играче до деветнаест година одржаном 2013. у Чешкој. За Политиколог је говорио о свом учешћу на Најки Хуп самиту, о могућности да заигра у НБА лиги и најбољим младим крилним центрима у Европи.

О чему сте размишљали када сте сазнали да сте добитник награде АБА лиге?

Велико признање. Ипак неко цени ваш рад. Мислим  да сам изашао из тима, да ме је тим избацио. Ја бих се захвалио мојим играчима и Декију и свима што су ми помогли да то постигнем.

 

Очекујете ли позив селектора Ђорђевића у репрезентацију Србије за предстојеће Европско првенство?

Искрено, не очекујем. На позицији на којој ја играм, Бјелица је био најбољи играч Евролиге у фебруару, Ерцег ниже у Галатасарају стварно добре партије, имамо Савановића, Луку Митровића који има сјајну сезону, тако да не очекујем али зашто да не.

 

Ко је по вама најбољи млади крилни центар у Европи?

Шарић је показао прошле године, сада је у Ефесу, Лука Митровић. Кад погледам, нема толко младих  у тим великим клубовима. Ипак су то играчи од 26, 27 година.

 

Карл Бирман и Крис Денкер су говорећи о Вашим слабостима навели да сте атлетски лимитирани. Шта ви мислите о томе?

Свако има своје мане, свако има своје предности. Ја покушавам да прекријем своје мане, да покажем своју предност. Слажем се у неким ситуацијама, у неким се не слажем. Напредујем да отклоним те мане.

 

Колико Вам је учешће на Најки Хуп самиту помогло у развоју ваше каријере?

Сјајно искуство где сам играо са момцима који су пре неки дан освојили колеџ државно првенство у Америци. Џахил Окафор, са њим сам играо и на светском првенству прошле године са репрезентацијом испод  деветнаест година. Сјајно искуство где сам радио са Марином Седлачеком. Ове године му је то био деветнаести Најки Хуп самит. Огромно искуство за мене и много ми је помогло. Тамо су ме и угледали скаути, тамо сам био драфтован.

 

Који играч је Вама најтежи за чување?

Био је Боби, и даље је Боби. Да кажем још једног, Митровић. Он ми је дао 27 поена у Железнику.

Ваш саиграч Ненад Миљеновић је изјавио да је Мега Лекс клуб где играчи имају слободу да искажу своје могућности. Како Ви видите његову констатацију?

Тачно је. Деки нам стварно пружа сву слободу, не да ради све ко шта хоће, него да свако ако је слободан да шутне, ако може да пробије нек пробије. Стварно нам даје пуну слободу него ограничења али све по неким принципима тако да се слажем са том констатацијом.

 

На прошлом НБА драфту изабрали су Вас Денвер Нагетси. Шта ви мислите о Вашем ангажману у НБА?

Бити изабран на драфту једном те бирају у животу. То је било на крају прошле сезоне тако да је то за завршетак сезоне једна сјајна награда да сам изабран од Денвер Нагетса. Био сам у контакту са неким људима да играм летњу лигу али ништа од тога није било. Сваком играчу је жеља да игра у НБА лиги па зашто не и мени.

 

Коју екипу видите као победника плеј-офа АБА лиге?

Мислим да ће бити српски победник јер Партизан је сад у једном налету форме. Звезда игра целу сезону константно. Мислим да ко победи српски дерби да ће тај да освоји АБА лигу.

 

Зашто кошарку схватате као озбиљну забаву?

Кошарка је првенствено игра и сви као мали смо кошарку схватали као игру и тако смо се односили према њој. То је временом постало озбиљније тако да сам то назвао да је озбиљна игра. Мислим да би свако тако требало да гледа на то.

Аутор: Милан Ранковић

Оставите одговор

