Резултати избора за БУ на ФПН-у

Избори на Факултету политичких наука су синоћ у 19 часова завршени, а резултати избора за Студентски парламент Универзитета у Београду су убрзо пристигли.

На изборима за Студентски парламент Универзитета у Београду изабрани су представници Факултета политичких наука Јована Николић која је освојила 555 гласова и  Добрица Бајић који је освојио 533 гласова. Оба кандидата су наступала у коалицији Студентска унија-Српски политички форум-Унија студената социјалног рада.

„Желио бих да се захвалим свим студентима који су ми још једном указали повјерење и било ко да је прошао не би било незаслужено. Трудићу се максимално да студенти буду задовољни мојим радом, јер они знају да сам увијек уз њих, у сваком тренутку“, коментарисао је Добрица Бајић овогодишњу победу на изборима.

Јована Николић, кандидаткиња која је ове године освојила највећи број гласова говори какав је осећај имати апсолутно поверење својих колега и како ће га оправдати у наредном периоду. „Добити поверење 555 студената Факултета политичких наука је велика ствар.  Могу рећи да овакав успех нисам очекивала, али ми је драго што су колеге препознале моје залагање и труд у последње три године и указали ми поверење на најбољи могући начин. Резултатом избора за БУ сам веома задовољна и желим да се захвалим свим студентима који су ме на било који начин подржали. Свом колеги Добрици Бајићу такође честитам пролаз на БУ, другу годину заредом, свакако је то заслужио. Студенти Факултета политичких наука од мене могу да очекују редовно извештавање о свим одлукама које се доносе на Универзитету, транспарентност у мом раду и залагање за њихова, и права свих студената, колико је то у мојој моћи. Свакако ћу се потрудити да оправдам указано поверење.“

 

Аутор: Сандра Јовићевић

.


 

One thought on “Резултати избора за БУ на ФПН-у

Оставите одговор

